neděle 30. ledna 2011

RANDOM

Typická sobota, sedím v pyžamu u počítače, snídám ( kolem jedné hodiny odpolední :D) a najednou mi píše kamarád, jestli s ním a jeho kamarádem fotografem nepojedu "zapózovat", když je tak krásně... Why not?... No možná proto, že moje vlasy byly tragický a pyžamo nebyl extra outfit, ale půlhodina je času dost, a tak jsem po shlédnutí počasí a teploměru konstatovala, že je sice hezky, ale sakra velkej mráz!! a rozhodla se, že beranice bude nejlepší volba, hlavně, aby mi nebyla zima. :)) V rychlosti sem udělala něco se zbytkem a nenadála sem se a koukala na ta panorámata, co tady v horách máme :)))))) Vážně bylo krásně a fotograf je profík :) , ale to můžete posoudit vy ;) Tady je ochutnávka neupravených fotek :)) Když budou ještě další, hned je sem hodím :)) PHOTOGRAPHER : Marek Kubáček - http://marekkubacek.cz/
I wear : fur-cap H&M, coat Mango suit, jeans Pepe jeans, top Gate, necklace Swarovski, bracelet DIY, glasses Mango, boots S.Oliver, 
Užíjte, komentujte, kritizujte .. jsem jen vaše Ann* 





7 komentářů:

  1. wow to jsou překrásné fotky! kde je to foceno?

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju moc!:) Jizerské hory, u lyžařského "centra" Severák :)

    OdpovědětVymazat
  3. Fakt super fotky! Teda, klobouk dolů, prostě nádhera!

    OdpovědětVymazat
  4. prekrasne fotky.. z prvych dvoch mi padla sanka.. naozaj sa mu to podarilo.. nesprijemnil len tebe sobotu ale mne pondelok :)

    OdpovědětVymazat
  5. Kači : Děkuju, to je moc milé a jsem ráda :)))
    MietteDeMaVie : Děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  6. výborné fotky! strašně se mi líbí ta zimní krajina :)

    OdpovědětVymazat