úterý 1. února 2011

DAMN ...TWICE

DAMN first : Nechala sem si na penzionu foťák, bože, sem tele... A táta se vrací až v pátek, jestli vůbec... Stejská se mi po něm, dlouho se mi to nestalo, ale teď se to děje, jelikož s Čumákem to moc neklape jak má, tak asi potřebuju druhýho chlapa mýho života!:D:)) Ale myslim, že dneska se půjdu schoulit na film k bráškovi :) Uvidíme :)
DAMN second : Ooooo bože, vysvědčení nebyl můj šlágr :D... Sice sem tam 3 měsíce nebyla ( mononukleoza, zánět ledvin, zablokovaná páteř, jinak sem zdravá :D:)), ale stejně to možná mohlo dopadnout líp... Z biologie za 4 a matika, fyzika a chemie za 3... Došla sem k názoru, že ze mě doktorka ani jaderná fyzička asi nebude a dost rychle se s tím vyrovnala :DD :)) Každopádně se moje mamka s tim vysvědčením ještě moc nevyrovnala a řeší to dost radikálně, úklid bytu, pomoc doma, míň počítače a plesů ( znělo to asi takhle : Omezíme to tvoje noční řádění ať už online nebo jinde .. :dd) .. Takže s tim se budu vyrovnávat asi o něco déle, ale nějak to dopadne :) .. Doufám, že vám to dopadlo všechno v pohodě a nemáte problémy a máte foťák :D:))
Přidávám pro zasmání fotku ze školy (cca 13 let), když sem byla zapálená hnědovlasá matematička :D:) Have fun xoxo Analeigh))

1 komentář:

  1. Ta fotka je pěkná :) Ze špatných známek si nic nedělej! :)
    teengirlk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat