úterý 25. ledna 2011

Ball n.2

Druhý ples je za mnou, Reprezentační ples FK Baumit Jablonec a jediný, co můžu říct je " BOOOOOMBA!!!!" :d Super ples, spousta legace, sice dřívější odjezd domů, ale moje chodidla trpěla druhý večer v 15 cm vysoko, ale pro krásu se musí trpět, takže celý večer úsměv na tváři, a když už to nešlo vydržet, něco k pití to spravilo raz, dva :d:)) Bylo tam strašně moc lidí, který mají co do činění s fotbalem, hlavně táta kamarádky, díky které jsem se tam dostala, děkuju D* .. Užily jsme si to a za to jsem strašně ráda, protože o to na plesech jde, užít si co nejvíc srandy a v náladě odejít domů, kde na vás čeká Čumák ♥ Moc hezká soboto-neděle :))))) Doufám, že tak dopadnou i další plesové víkendy :)) BTW: Mám pro vás první outfit post právě, z tohohle plesu :) Sice na fotkách nemám ještě udělaný vlasy, makeup ani nic, ale to si můžete prohlídnout na fotkách z plesu, kde zase není vidět outfit :D Enjoy Ann*
I wear : dress Mötivi, heels RETRO, purse Avon, watch Gianfranco Ferre, ring Mango
Mám na sobě : šaty Mötivi, boty Retro, purse Avon, hodinky Gianfranco Ferre, prsten Mango
i




Ann & D at toilet photo

Žádné komentáře:

Okomentovat