sobota 22. ledna 2011

MY first ball this year))

Sooo.. Včera byl maturiťák Gymnázia Dr. Randy, mimochodem to je škola, kterou navštěvuje můj Čumák*)) Bylo to super, v tombole sem vyhrála deštník (:D) a poukázku na spodní prádlo ( Waaau.. :D), ale nestihla sem udělat fotky outfitu než se odcházela, takže zatim jen taková nekvalitní jedna =//



 Ples sem si celkem užila až na to, že Čumák se popral a má na nose modřinku, dlouhá story, ale stala se ještě jedna věc, která mě dopálila, a to kluk s červeným vínem, které skončilo na mých světle růžových šatech.. .KATASTROFA!! Já v tu chvíli myslela, že se nevím co :dd, no každopádně šaty už jsou odmočené v soli a já se modlím, Bože, prosííím, ať jsou v pořádku, no uvidíme... V mokrých a dvoubarevných šatech sem nemohla v plesaní pokračovat, a tak sem skočila do šatny maturantů a spíchla si další "super" outfit :DDD No posuďte, jak to dopadlo, já byla ráda, že nejsem dvojbarevná a mokrá nebo nahá ... Dneska vyrážím na další ples, tak uvidíme, co se mi stane tam :))) Užívejte víkend xoxo Ann*Já a Čumák modřinatej!!*

3 komentáře:

  1. to s tím vínem bych nepřežila!!!ty šaty jsou krásný! ale vypadá to, že ti sluší uplně všechno!krásná jsi:)

    www.jollburrfashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. tomu klukovi bych asi urazila palici :D nicméně na té první fotce jsi brutální kočka!

    OdpovědětVymazat
  3. Já mu to hned v pondělí ve škole dala sežrat dost :dd Ale šaty jsou v pořádku, takže velké dík roztoku soli :)) Děkuju moc!:)

    OdpovědětVymazat