sobota 15. ledna 2011

BIT of INSPIRATION

Tímhle příspěvkem nechci říct, že bych podporovala skupiny jako pro-ana, pro-mia apod. Nejsem jejich členem ani zastáncem a doufám, že už nikdy nebudu. Pravda, jsem trošku posedlá svojí postavou, ale která holka v pubertě není? Dobře, ty, které váží pod 60 kilo jsou v naprostém klidu, ale třeba i moje kamarádka se řeší neustále se svými 52 kily, ale při rozebírání svých nepatrných stehen sežere pytel chipsů a dort a je zase spokejená, závist.. Já sníst pytel chipsů, tak mam výčitky na sto let dopředu, ale někdy to taky risknu a dám si :D:)) .. Tak to má totiž být, nemůžeme furt rozebírat, co je na nás špatně, musíme se do toho pomalu obout a začít s tím něco dělat, a nebo to nechat plavat a nemluvit o tom.. Ale když se s tím rozhodneme pomalu začít něco dělat, tak občas potřebujeme něco, co nás dostane od kousku lahodného cukroví, voňavého rohlíku, hranolek, kebabu ( ikdyž tomu se nedá odolat snad nikdy =/!!!:D), pizze, nebo čemukoli jinému, někdo má ve skříni schované šaty nebo jeany velikosti XS, někdo kasičku na prohřešky, někdo nejlepší kamarádku (dietního kouče) v rychlém vytáčení v telefonu a někdo jiný složku s názvem THINSPIRATION... Já mám všechno :D:)) Ale dneska jelikož je krizový den , tak jsem projížděla svojí složkou a rozhodla se s vámi o kousek podělit :).. Takže tady je několik mých thinspirací, profi fotky jsou z kalendáře Pirelli a TAYLOR♥&♥ ANALEIGH ))

 













1 komentář: