pondělí 3. ledna 2011

HERE I AM

Právě teď se toho kolem mě odehrává tolik, že to prostě nějak v hlavě nezvládám.. Tak to zkusím ventilovat a odreagovat se tady. Pochybuji, ale potichounce doufám, že tenhle blog bude mít nějakou návštěvnost a dokonce to, co budu psát někdo přečte.. Ale uvidíme, nebudeme předbíhat :)):D Ráda bych psala o věcech, co se mi zrovna honí hlavu a udělala z tohoto blogu můj veřejný deníček, ale zatím sem na to velký stydlín, kdyžtak časem :D:)) .. Můj milý neznámý čtenáři ^^ ráda bych se ti alespoň trošku představila, ale momentálně mě nenapadá vůbec nic, co bych měla říct... Mám ráda módu, ale nejsem jí naprosto posedlá, ráda se oblékám hezky, ale zase kdo z vás ( třeba někdy budu mít dva čtenáře, začínám být sebevědomější :d) nemá rád tepláky a vytahanou mikinu?:)) Když sem budu ale dávat fotky outfitu, budu se snažit o něco více estetičtějšího a víc in style ;)) Miluju hudbu, skoro jakoukoli :)) Ze seriálů Gossip Girl, Pretty Little Liars, 90210, Sex and the City, O.C., The beautiful life... Takový ty holčičí no :D:) Kdyby vás zajímalo ještě něco, tak napište do komentů, tohle bude asi všechno a když to rozluštím, tak sem dám nějaký fotky :)))) Mějte se*

2 komentáře:

  1. už máš;) týjo to můžem pořádat vlastní blogger meet-up každej tejden:D

    OdpovědětVymazat
  2. Nemohla sem už odolat :D:)) To jo, zejtra třeba?:D

    OdpovědětVymazat