neděle 13. února 2011

Guess where i have been?:D

Dobře, začínám přemýšlet, že můj blog je o plesech :dd Ale pardon, když já na ně prostě musím, zvlášť, když Státní maturantkou je dívka, kterou si prostě nemůžete nechat ujít!! :))) Péťa * ( Moi je blogue) .. Těšte se na fotky, protože vypadala vážně wonderful!! Já se zapomněla vyfotit, asi proto, že sem nebyla tak wonderful and gorgeous jako ona :)) Ale asi se převléknu a předvedu vám, co sem si vzala, protože sem z balónové sukně dokázala vytvořit šato-top, moc práce to nedalo, ale ten nápad!:d:))... No druhý ples byl plesem pro mě taky velmi drahého člověka, kamarádky od dětství Elišky :) Sešla se nám tam bezva parta, sice všichni v páru a já Čumáka doma, ale naštěstí, má Eliška tři bráchy, takže místo abych byla křeník n.1 při líbačkách, sem si mohla   s někým povídat :))) Ples byl v Liberci v Babylonu a byl povolen vstup do Lunaparku :)), sranda vidět holky v minišatech jezdit na elektrickým býkovi, a nebo mě v mých mini v retro autodromu :d Užili jsme si to strašně moc a snad poprvé můžu říct, že jsem prošoupala "kecky" :dd Z tanečního parketu nás nedostala ani únava, ani pozdní čas :)) A chtěli jsme pokračovat, ale nikde se nám nelíbilo, takže jsme sbalili věci a jeli se vyspat a ráno vzpomínali a myslím, že budeme ještě dlouho :)) Bezva plesový víkend a před sobotním plesem sem si šla nachvilku zanakupovat a něco máááám, ale to až za chvilku!:))
Na fotkách máte ukázku mých "DIY" "šatů" :dd Pardon za ty výrazy mrtvý, ale víte co, trošku mě to zmohlo ten víkend :d:))) Enjoy Ann*


5 komentářů:

  1. jsi nejzlatější zlato:))) děkuju za účast a podporu a všechno:*

    OdpovědětVymazat
  2. super nápad, vypadá to skvěle ale zdají se mi trošičku krátký!;D

    www.jollburrfashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. To oni jako jsou :dd A dost, takže jedině s legínama, nebo punčocháče :))Takhle "naostro" to bylo jen pro fotku :)

    OdpovědětVymazat
  4. I like the dress, nice one

    http://likemousseauchoco.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat