úterý 8. února 2011

I am....

YES, i am in love with I am.... Proč jste mi ten krám neukázali dřív!? Já jsem unešená!! Ten obchod je neuvěřitelnej, spousta krásnejch věcí za tak strášně malinko peněz.. Já byla asi fakt jen ve snu a teď se probudim a nic mít nebudu... Teda nic, koupila sem si jen takovou tu kruhovou šálu, jestli pro ní existuje nějakej super název tak se omlouvám, že ho neznám. Ale je fakt skvělá a stála tak málo, že sem se tý ceně vážně musela smát :d:))) A dalším úlovkem shopping dne byly boty!:)))  Uvídíte ve fotkách, super bezva bomba :)) Den jsem si užila s kamarádkou Elli, která je super shoppingmate a konečně sem ochutnala malej wrap v McDonalds a je hustej a malej, ale najedla sem se z něj, teda společně s malým jahodovým shakem :)) Teď se kochejte a záviďte, vaše Ann)
Kruhová šála I am
Boty Mötivi :))

1 komentář: