úterý 8. února 2011

BALL again :d

Navštívila sem další ples :dd Byl to ples mého Gymnázia U Balvanu :) Super ples až na to dobrý pití, co tam podávali! Přepískla to a jela až do 4. hodiny ranní, pořád ale okouzlující a úžasná doufám :)) O víkendu mě čekají další dva plesy a moje heslo, že nebudu nosit na plesy věci dvakrát za sezónu, se ztenčuje :d Ale pořád je z čeho vybírat :) Tentokrát jsem zvolila černý outfit, ale jelikož sem měla super společenskou náladu, tak na žádné fotce nejsem sama, budete to muset pospojovat :)) Ples měl jako téma Olympiádu, tady se můžete kouknout na jejich video, který je dost povedený :) http://www.youtube.com/watch?v=GFjoLfIav6A&feature=feedlik a teď konečně k fotkám, myslím, že se pobavíte :))) xoxo Analeigh 
Dress H&M, leggins NY, heels Mötivi, purse Gionni, ring Mango, watch Ferré, bracelet ?, chain DIY, headband I am

 Tohle bylo extra těžký pro lidi, co mají z tělocviku za 5 (Sabi), nebo na něj nechodí (já) :D



Kamarád do deště, sněhu, větru, zimy, horka :)) Daniel )) Spíš Fíííša :d:))))

6 komentářů:

  1. Suprové fotky, obě máte nádherné šaty :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju :)) Oboje jsou z HMka :)))

    OdpovědětVymazat
  3. hehe perfektni vysmate a pozitivni fotecky, moc se mi libi jak mas makeup!

    OdpovědětVymazat
  4. Byla super nálada :) .. Děkuju, není to nic extra, ale kdyby byl větší zájem o makeup post, tak určitě něco udělám :))

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Lotko, nejúžasnější taky dělám ;**

    OdpovědětVymazat