úterý 23. srpna 2011

PRAGUE

Co vám mám povídat, líbí se mi tady, stráááášně moc!:) Koupila sem si nový jehly hned první den a zjistila sem, že nemam s sebou kecky, tak chodim buď v sandálkách, nebo v jehlách, kostky jsou na to jako stvořený :D Ale užívám si tady takový svoje prázdniny, ikdyž sem tady pracovně :)
Barrandov je super, natáčim tam podruhý, ale teď je ten team asi 100% lepší, režisér a všichni okolo jsou vážně super, zkusim vám je nějak vyfotit, ale zas tam nechci bejt jak paparazzi :D, barvitě vám po natáčení vylíčim, jaké to celé bylo :) Zatím za sebou mám dvě zkoušky, kostýmovku a kamerovou ....
Kostýmka :
Přijdu, svlíknu se do prádla a první věc, co mi nandají je ten "overal" :D na lezení, vypadám v tom jako Lara Croft :ddd Přes to dostanu triko s dlouhým rukávem, legíny, kozačky, zimní kabát, čepici a šálu, venku 30 stupňů :D Joo, bylo mi skvěle :D Ale je to zimní reklama, takže co se dá dělat )))

Kamerová zkouška:
Přes svoje oblečení dostanu "overal" :D, jsem zavěšena na 3 lanka a čekám na pokyny. S mým reklamním "přítelem se procházíme zimním parkem a když já vytáhnu jmelí a chceme se políbit, 3 zlá lanka (6 těžce dřících pánů :D) nám to nedovolí a odtáhnou nás do vzduchu a od sebe pryč. No prostě prča :D ze začátku sem děkovala, že sem nesnídala :D, ale po obědě, když jsme zkoušeli už i v kostýmech, tak se nic "zlého" nestalo, takže super!:)))

Přináším pár fotek z Barrandova a tak, video zkusím dát dohromady až se nadobro vrátím (29.), ale víte, jak mi ta videa jdou :DD

Cesta na kostýmku - tílko Topshop, jeany Hilfiger denim, boty Baťa
 Já se těšim na tu atmosféru při natáčení, uhaaa*



Pro fanoušky TV NOVA!!!:D
Čekání na kamerovou zkoušku )) Mějte se krásně *

1 komentář:

  1. wowowowow! hustý:) super a víc! a držim palce ať se kariéra hezky rozjíždí

    OdpovědětVymazat