středa 17. srpna 2011

LAST WEEK

Tákže týden sem měla brigádu na Královce, taková rozhledna s restaurací a hotelem, zaskakovala sem místo kamarádky jako číšnice :D No nemam na to školu, takže co si budem, ale nic sem nevylila ani nepřevrhla a tak, takže spokojenost :)) Jediný mínus je, že mám něco s břichem a nemůžu pořádně jíst nic a už 3 noci sem spala v koupelně, parádička :D Vypadám jako smrtka, chodim v teplákách a vytahaným svetru a sem ráda, že sem ráda.. Dneska sem celý dopoledne lítala po městě a zařizovala si ISICa, vyzvedla pas a koupila si novej diář, protože nebylo moudrý si dát do kabelky nezabalenou broskev :D. Chtěla sem toho stihnout víc, ale už sem neměla vůbec sílu.

 Na to, že je průkazová a byla focená na místě :D Jsem na ní pyšná :D:)
Tahle už je o dost horší :D Fotka asi půl roku zpátky, děs běs....
Můj nový ošklivý diář, jak je možný, že už nikde nejsou diáře 2011?!!
Moje brigádka :)

A já vypadající ultra domácky a nemocně :D:)) Držte pěsti, ať se uzdravim, v pátek mam focení a nevím, co by s tímhle vymyslela i ta nejlepší vizážistka a stylistka :)) Mějte se krásně )

2 komentáře:

  1. Držím palce:), sleduji a budu ráda a to opravdu moc mooc, když mě budeš také follow :)

    www.thebrunettejuice.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo minulej tejden jsem na tom byla naprosto stejně :D Pěknej blog, sleduju tě.
    A na mém blogu probíhá giveaway tak jestli chceš, zůčastni se ;)

    http://missnothingfashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat