pátek 12. srpna 2011

FACE2FACE


Chtěli jste to, měli jste to mít. Nebýt pitomého videa, které prostě nejde nahrát no, jakákoli pomoc (vysvětlení pro amatéra, jak na to :D) je vítaná.

Tákže moje péče o pleť není nic jako dvouhodinový rituál nebo něco podobnýho, prostě naprosto   nejjednodušší a nejrychlejší péče, jakou si dokážete představit :D:)))

1.) Ráno začnu krémem, většinou je na tělo a ne na obličej, ale moje tvářička to moc nepozná, takže prostě krémuju a krémuju. Tohle jsou teď moji dva favoriti, Niveu netřeba představovat, ale FENJAL je krém z Německa a je úžasný, po prvním použití strčil Niveu do kapsy, ale první pořád zůstává krém od Clinique a Garnier s tou takovou kanadskou recptutou (tmavě červený :))




2.) Po kroku 1 počkám asi 15-20 minut, aby se krém vsáknul :D a použiju špetku make-upu jen na nos a trochu tváře, oblíbenec je tenhle od Avonu :)

3.) Pak použiju pudr, moje nezbytnost. Dlouho sem nemohla najít žádný, který by mi vyhovoval na 100% a nakonec sem našla 2! První je od Dioru, stojí 1190,-, takže docela pálka, ale kdybyste viděli ty výsledky!!:) A druhý je od Dermacolu a stojí do 200 korun, paráda!:)


4.) Finální look dovrším řasenkou :))

5.) Odličování ani čištění pleti není moje silná stránka, dost často na to zapomínám =// :D
Každopádně, řasenka musí  dolů a na to mám svůj super skvělý pomocný odličovač od Garnier :
Má být na oči, ale já ho používám na celý obličej :)) Ale když dochází, tak jen na oči a na obličej používám tohle, asi taky všichni znáte, hm?

Tak to by bylo asi všechno, nevím, jestli vám to nějak pomůže, uvidíte ;)) Kdyby jste měli nějaký konkrétnější dotaz nebo tak buď do komentářů nebo na mail :) Mějte se krásně *

PS: Někdy příští týden pojedu do Prahy točit svojí druhou reklamu, chtěli byste nějakou malou backstage reportáž, nebo mám nechat foťák doma?:)))

5 komentářů:

  1. pekný článok asi skúsim ten garnier na oči

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Aničko,promin,že ti tu dělám bordel v komentech..:( Každopádně ber foťák sebou!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Hezký článek. Voda od Biodermy je super!!

    http://shaki-days.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat