sobota 19. března 2011

Trouble

Včéra zase ples ( po dlouhý době :D) S hodně slabým outfitem, který se nezachytil celý, no nevadí. Zkusíte ho poskládat z různých fotek :D:)) Ale o tomhle článek být nemá, dneska jdu na křest nového CD kapely (ORFEUS BEAT) na jehož obalu jsem vyfocená a vážně, vážně nevím, co na sebe =/ ale vůbec. Většina lidí bude v "rock stylu", ale já bych to viděla spíš na takovou Taylor Momsen asi, Dakotu Fanning v The Runaways, ještě tak mít jejich nohy!!!:d Ale přijde mi, že se oháknout jako tyhle dvě, koukalo by se a mě divně. ( Děje se to i normálně, ale takhle by to byly extra vražedný pohledy, hádám :D)  Příjde mi, že většina těch holek, co chodí na rockový akce prostě neřešej nic, vezmou velkou neforemnou černou věc, co mají a hodí na to "sichrhajsky (??, nejsem si jistá, jak se to píše, no nic)" a boty - kecky, steely .. Joo, kecky žeru, jsou príma, ale kruci, občas se k tomu nehoděj a jiný boty by vypadaly daleko líp, ale mam zase asi jen kritickou náladu a holky si stejně vezmou to, v čem bude pohodlno, akorát prostě nechápu to, že se nechtěj líbit a vytřískat ze sebe to nejlepší, když je jasný, že to jde.. Ukázka těch, co z toho vytřískaly až až ♥



Ultra nekvalitní fotka z toho alba, pardon, lepší nemám :(

A střípky z plesu :) Top H&M, pants Lindex, Pearl - Vintage or Jablonex :), bag Zara
 Já a Čumesova pusa


                        

                                                                                    Krásný sobotní večer přeji!♥ Ann

1 komentář: