pondělí 14. března 2011

Squeezed!

Bože, jsem zničená a to je pondělí :( Dneska jsem šla do divadle, byl to děs. Pak chvilka s láskou a vzhůru na tréňas, gymnastika šla, ale "BALET" (spíš pseudobalet v mém podání) mi vzal energii na celý týden. Jsem vyždímaná totál :D ... Nemůžu vymyslet, co dát do GIVEAWAY , help!!:) Chcete kosmetiku nebo oblečení, doplňky, jídlo?:d prostě HELP ME! :))) Vyfotila bych vám svůj dnešní divadelní outfit, ale jsem pak a zapomněla sem foťák, tak jindy... Ale nechci vás nechat bez fotek a jelikož už mám čtyři final upravený fotky od fotografa, tak je hned postnu!:) Enjoy a hodně energie nejen na ráno, ale na celý týden, minimálně zítřek, bye Analeigh*

4 komentáře:

  1. Ha, už jsem to vymyslela, až budeš oblítávat NY, Paříž, Milán, Londýn a spol.tak by sis mě mohla najmout jako personal assistentku;) nosit kafe by mi šlo, mohla bych ti i tlumočit z frj a šoférovat tě na castingy:)

    OdpovědětVymazat
  2. jsi moc hezká, sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  3. Péťo, byla by to naprostá paráda a zní to úžasně, ale myslim, že práce ve Vogue tě zaměstná natolik, že budu ráda, když se přijdeš kouknout na focení na obal :P:D:))
    Jinak děkuju moc!:)

    OdpovědětVymazat