čtvrtek 24. března 2011

Not so bright!

Alergii na jablka jsem vzala docela statečně, ale to, co se se mnou děje teď, vážně nezvládnu! Alergie na břízy?! Vím, že je to propojený, ale brečet každý den venku a pšíkat každých 10 sekund. Já to nezvládám, kazí mi to tu mojí príma Spring mood :( .. Ale nějak se to bude muset zvládnout, teď mě čekají dvě důležité věci, za 14 dní přijede na výměnný pobyt Němka!:) Je bezvadná a moc milá a krásná, těšim se na ní!:) Jestli máte nějaké super zkušenosti s výměnou poraďte!!:) Hlavně nevím, čím jí zabavím na celý víkend / Zavařuje se mi mozek, ale ne jen z toho.
      S Čumákem spolu budeme už rok (Hurray!:) ) a rozhodli jsme se to oslavit v ..... chvilka napětí, Burger Kingu na malém road tripu plném objímání a poslouchání super hudby a užívání sebe navzájem ... Jste zklamaní? Já ne! Nevím proč, ale nemám vůbec náladu se strojit jako na Oscary a jíst s 30 vidličkama a pomalu nemoct se ho skoro dotknout. Mám chuť na takovou tu odvázanou svobodnou jízdu ovázanou stužkou s nápisem "Máme rok za sebou ♥" .. Nezní to moc romanticky, asi vůbec spíš :D , ale doufám (ťuk, ťuk, ťuk), že to vyjde a bude to parádní korunka toho našeho roku :) Pro romantiky druhý den vaříme spolu večeři u nás doma a uděláme krásný a zamilovaný večer u filmů nejspíš :D:) Recepty a fotky vám samozřejmě dodám :) 

Pár inlove pictures jako představení Čumáka :)







A outfit post ze dneška , nic extra!:D
Jacket - Terranova, Pepe jeans (pardon, že je furt tahám, ale jsou tak pohodlný!!:D), top - Tally Weijl, Cardigan, který není vůbec vidět :D - H&M, DIY necklace, Zara bag, Mango glasses, sneakers American Star ..... xoxo Ann*

1 komentář: