sobota 25. února 2012

PLES I. a II.

Nejlepší plesy, co sem zažila byly fotbalový ples, na kterém sem byla s mojí nejlepší kámoškou Domčou, její táta je velký zvíře ve fotbale, a ples našeho gymplu, ale hlavně naší kamarádky Kačenky, která byla nejkrásnější :)
Oba plesy byly v jabloneckém eurocentru, akorát při fotbalovém plese tam byl zřízený navíc ještě Vip salonek s jídlem, no paráda... Fotbalový ples Vám musím příště nafotit detailněji, jestli nás tam po letošním roce pustí, s Domčou jsme vypily zásoby šampaňského a Cuba Libre pro celý sál a zase dělaly ostudu, ale tak už to s náma občas bývá.. O:)

Na plese naší školy sem dostala od Kačika za úkol prodávat lístky, ještě s mojí kamarádkou Eliškou, šlo nám jedna báseň a dokonce tak moc, že jsme se pak pasovaly i na vyhazovače a celou noc jsme tam hlídaly u dveří a vybíraly vstup, no líbilo se nám to, samozřejmě, jsme si šly občas zatancovat a povzbudit Kačenku na šerpování, ale jinak byla naše náplň večera jasná :D :)

Fotbalový ples:







 Kopačky :)


Ples gymplu :
 Já a můj vyhazovačskej outfit (byla mi u vchodu zima, proto ta košile), no nebáli byste se mě?!:D
 Dominika a Kačen
 Já s Nikolkou a za náma klávesák Exots - Jára :D
A moje kráska nakonec!:)))) 
Ps: ještě mě čeká jeden ples, poslední, mojí kamarádky Karolínky, těšim se jako malá, jako téma si vybrali Cirkus, to bude něco! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat